de laatste week - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Christel Dueren den Hollander - WaarBenJij.nu de laatste week - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Christel Dueren den Hollander - WaarBenJij.nu

de laatste week

Door: christelindia

Blijf op de hoogte en volg Christel

03 Maart 2012 | Nederland, Apeldoorn

Lieve allemaal,
De laatste week is aangebroken.. het wordt nu toch wel erg spannend! De kriebels beginnen nu toch echt te komen!

De voorbereidingen zijn in volle gang. Afgelopen week mochten Karin en ik ons visum ophalen, helaas was deze voor Robine nog niet klaar, maar gelukkig kwam gister het verlossende woord dat ook zij haar visum dinsdag mag ophalen! Wat een opluchting, nu kan deze onvergetelijke reis met z'n drietjes beginnen!


Aanstaande vrijdag vertrekken we om 8.50 vanuit Schiphol naar Frankfurt waar we overstappen op het vliegtuig naar Bangalore. Hier zullen we opgehaald worden door iemand van de universiteit.
Vanuit Bangalore reizen we door naar Mysore waar we mee gaan lopen op de University of Speech and Hearing. Hier zullen we lessen gaan volgen, observeren, meekijken in het ziekenhuis en aan ons eigen onderzoek werken.
We gaan onder andere onderzoeken hoe de bevolking in India omgaat met kinderen met een spraak&taalstoornis en ouderen met een taalstoornis.

Dit zal allemaal in 10 weken gaan plaats vinden. Daarna gaan we met z'n drietjes nog 2 weken reizen en alle mooie plekjes ontdekken om op 2 juni weer richting Nederland te reizen! Waar we om 17 uur weer op Schiphol zullen landen!

Ik hoop dat ik leuke verslagen kan gaan posten, maar we hebben nog geen idee hoe het daar zit met internet!

Liefs Christel

  • 05 Maart 2012 - 11:54

    Aria:

    Hallo Christel,
    Wat een spannende week!
    Na de supergezellige bruiloft van Bart en José nu helemaal gericht op je reis. Leuk hoor. Is je haar er al af? En zet je even een foto op de mail of gaan we ff skypen als het zover is? Ik vind het super leuk om je te volgen via deze site. Vandaag doe ik de uitnodigingen voor mijn feestje op de post. Lekker ouderwets! Ha ha. Nou Chrissie liefs van je tante en succes met het pakken van je back-pack.
    Groetjes Aria

  • 08 Maart 2012 - 08:03

    PB:

    Zwaai even als je over Tel Aviv komt!

  • 09 Maart 2012 - 08:34

    Mama:

    Lieve Christel,
    Wij zijn net weer terug van Schiphol en jij vliegt inmiddels naar Frankfurt.
    Fijn dat het inchecken gladjes verliep.
    't Was ff slikken en emotioneel om voor zo'n lange tijd afscheid van elkaar te nemen, maar nu ben je dan echt weg.
    Nu thuis bij het zien van je rondslingerende sjaal op de bank had ik het even te kwaad. Maar we gaan snel weer contact hebben. Je gaat een super ervaring opdoen! Dag meis, kus mama

  • 10 Maart 2012 - 17:53

    Aria:

    Hoi chrissie ik hoop dat je een hele goede vlucht had en dat je veilig bent aangekomen. Hoop snel wat te horen of te lezen.
    liefs Aria

  • 12 Maart 2012 - 18:39

    Carlijn:

    Lieve Chris,
    We zullen je op de voet volgen en aan je denken! Veel plezier en lekker genieten!
    Dikke kus!

  • 12 Maart 2012 - 18:56

    Mama:

    Gisteren en vandaag bericht gehad van Christel. Omdat ze a.s. donderdag/ vrijdag pas wellicht over internet beschikt i.p.v. vandaag vertel ik alvast het e.e.a. Details zal ze zelf later wel vertellen.
    Ze heeft een lange reis achter de rug en is uiteindelijk met hindernissen goed aangekomen in hun kamer(tje) in het vrouwenhuis op het universiteits- terrein. Inmiddels heeft ze al veel beleefd. Dierentuin, paleis, universiteitsterrein, school voor gehandicapte kinderen, India's eten, maar ook cornflakes, apen en koeien op de weg en veel rotzooi. De temperatuur is 35 gr maar wel te doen volgens Chris.

  • 12 Maart 2012 - 20:09

    Ex-buurtjes:

    Hoiiiii Chrissie, mijn lieve buurmeissie,

    Wij gaan je volgen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heel veel succes en plezier daar.
    Zijn zeer benieuwd naar je ervaringen.
    Tot snel op je blog.

    Lieve groeten van Marianne,Rudy,Matthijs & Floris xxxx

  • 13 Maart 2012 - 16:24

    Nanette:

    Hey Christel!

    Las net het berichtje van je mama en heb al een kort berichtje van je gelezen op Facebook. 35 Graden, warm hoor! Ik hoop dat je het al erg naar je zin hebt en de komende maanden nog veel meer leuke dingen zult beleven. Houd ons wel op de hoogte hoor ;) Zet hier ook maar veel foto's op! Kan ik je mooie outfit zien en de (indrukwekkende) omgeving :)

    Liefs

  • 13 Maart 2012 - 20:57

    Yvonne:

    Je maakt ons zeer nieuwsgierig!
    Lekker acclimatiseren eerst en we zijn klaar voor jouw ongetwijfeld enthousiaste nieuwtjes.
    Zou best even om de hoek willen kijken..
    Veel plezier en heel veel liefs van ons, Johan en Yvonne

  • 13 Maart 2012 - 21:41

    Lisette:

    Spannend dit hoor Chris! We zijn allemaal erg benieuwd! En ook wel jaloers op het heerlijke weer :) Al gaan we hier de goede kant op.
    Ik sluit me ook aan bij Nanet! Ik ben benieuwd naar je nieuwe (Indiase) outfit :) We horen snel van je!
    Liefs!!

  • 14 Maart 2012 - 11:31

    Netty:

    Hoi Chris,

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen. Blij dat je goed aangekomen bent.
    Wat zal je veel nieuwe indrukken op doen. Spannend. Ga er heeeel erg van genieten!
    liefs, Netty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christel

Hallo allemaal, Welkom op mijn waarbenjij.nu! Wie had dat ooit gehad, dat ik dit nog eens ging aanmaken! Ik ga mijn uiterste best doen om hier regelmatig over onze belevenissen in India te schrijven zodat jullie up to date blijven! =) Liefs Christel

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 13838

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 13 April 2015

Malawi en Tanzania

09 Maart 2012 - 02 Juni 2012

India

Landen bezocht: